piątek, 19 października 2012

Jesienne dekoracje

Podczas gdy An bez reszty oddała się remontowaniu nowego mieszkania, ja przygotowuje się do przyjęcia jutro pierwszych gości w swoich czterech kątach. Od tygodnia przeszukuje więc internet w celu znalezienia jakiś ciekawych i łatwych do wykonania dekoracji. Efekty? Liście, gałązki, dynie. . . okazuje się, że wszystkie owoce jesieni mogą być piękną ozdobą wnętrz :)









Zdjęcia: Pinterest, Anouk de Kleermaeker - Taverne Agency, autumnshivers.tumblr.com, rustyhinge.blogspot.com, vitaranunkler.blogspot.com, waysidetreasures-sandi.blogspot.com

Najbardziej podoba mi się ten napis 'Herfst' (duń. Jesień) wykonany z dekoracyjnej taśmy, kilku gałązek, liści i kwiatków przyklejonych do ściany. Myślę, że podobny zagości jutro w moim M nad sofą. A wam co przypadło najbardziej do gustu? :)
Kolejny piękny słoneczny dzień przed nami, weekend też podobno ma być niczego sobie. Macie już jakieś plany? 
Ja wybieram się w końcu na spacer do lasu z moim szarlatanem, An natomiast spędza go w szkole (haha) :P

Z kim i gdzie by nie był, życzymy aby był udany i przyjemny! :)))
Pin It

11 komentarzy:

  1. cudne jesienne inspiracje tylko te "konty" mi coś nie pasowały hehe:))) a tak poważnie to jak dla mnie najlepsze są dyńki baby boo (sama jestem szczęśliwą posiadaczką) :))) no i napis masz racje - genialny:) widzę wykorzystanie dekoracyjnych taśm:)
    miłego słonecznego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha już poprawione :D Niestety ale dysleksja jest silniejsza ode mnie ;P Aniu a gdzie takie dyńki można dostać, też z chęcią nabędziemy?? :)
      Miłego i jak zawsze dziękujemy za odwiedziny :)))

      Usuń
    2. Lu te dyńki dostałam w prezencie od pewnej blogowiczki, która ma je w swoim ogrodzie. Bardzo ciężko jest je gdziekolwiek dostać niestety...
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. o już są kąty - chyba mi się przewidziało:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. jesień jest piękna,a w dekoracjach wnosi do domu wiele kolorów, pomimo tego że uznawana jest za ponurą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. O! i takie podejście się chwali :))) też lubię jesień!

    OdpowiedzUsuń
  5. jesień uwielbiam, i nawet te jej dary w postaci wszechobecnych dyń i gałązek są trwalsze od kwiatów lata :), piękne aranżacje, miałam Cię już pochwalić za zdjęcia, gdy doczytałam, że z innych źródeł, chciałąbym zobaczyć takie Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie przepiękne dekoracje jesienne!!! Zostanę w Waszym domku na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne inspiracje, wszystko w moim klimacie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...