piątek, 17 lipca 2015

Dziecięce Boho

Były już całe wnętrza boho i sypialnie, a ostatnio wpadł mi w oko dziewczęcy pokoik w tym stylu. Aczkolwiek z dużą dawką vintage i scandi, ale i tak uważam, że świetnie to wszystko razem wygląda! Artystyczny nieład oraz ilość dekoracji i ozdób też jest przyjemny dla oka głównie ze względu na spójność kolorów w ich przybrudzonej wersji :)





Baldachim, poduchy, tekstylia, pluszaki stworaki, to wszystko tworzy cygański klimat :)






Znalazło się też miejsce na kwiaty, co uważam za duży plus w pokoju dziecka ;)



Kiedy oglądam takie wnętrza żałuje, że nie wiem co się stało z moimi zabawkami :( Że pewnie byłam za mała i nieświadoma kiedy oddawaliśmy je innym dzieciom lub po prostu lądowały w śmietniku. A teraz człowiek chodzi po pchlich targach i szuka takich skarbów. A jak już znajdzie to nie raz nie dwa kosztują horrendalne pieniądze :P 


Od ką robimy z Szarlatanem porządki w rodzinnych domach i innych zasobach z namaszczeniem odkładamy każdy drobiazg z naszego dzieciństwa. Tym sposobem mamy już kolekcje nakręcanych dinozaurów męża, sporo książek które Babcia Ania czytała mi na dobranoc oraz resoraki mojego brata (tylko ciiiii, bo Zu zaraz powie, że ich nie da ;).


Jeśli planujecie urządzić dziecku pokój w stylu boho, to obowiązkowo powinien znaleźć się w nim łapacz snów :)


zdjęcia Anna Malmberg stylizacja Maria Nordin

Jak Wam takie boho odpowiada? Widzicie w tym wnętrzu coś dla swoich pociech? Ja z pewnością indiański matrioszki, samochodziki Volkswagen, stare pianino, drewniane liczydło i wózek hehe :) Świecący globus już mam :D

Udanego weekendu Kochani, ma być piękny i słoneczny! Ja planów mam tak dużo, że nawet nie będę ich tutaj wymieniać ;) 

KISYS!

LU

Pin It

17 komentarzy:

  1. Podobny samochodzik tylko czerwony kupiłam mojemu siostrzeńcowi - są mega-urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa no co ty!? Gdzie można takie kupić? :D

      Usuń
    2. Ja kupiłam marki Vilac o tu: http://www.mamissima.pl/, ale wiem, że winnych sklepach też można je dostać :)

      Usuń
  2. Torturujesz tymi pięknymi wnętrzami. Ale to dość przyjemne tortury:) U mojej córki dość pstrokaty i kolorowy klimat. Z czasem chciałabym tam coraz więcej boho, choćby właśnie takiego kolorowego. No i podobają mi się takie odrapane meble ale moim dzieciom nie. Chyba jeszcze nie widzą ich uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to chyba właśnie podobnie jak z zabawkami. Jako dziecko wszystko chce się mieć piękne, nowe i na czasie, tak jak inne dzieci :P

      Usuń
  3. Cudowne! Mimo iż dominuje szarość i róż wcale nie jest cukierkowo. Miejsce doczytania jest obłędne! Tyle inspiracji w jednym pomieszczeniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są mocno zgaszone te kolory, to dlatego :)
      Miło mi Kochana :)))

      Usuń
  4. Fajne klimaty😊 nasi chłopcy póki co wolą czyste kolory, udało mi się ich przekonać do klimatów skandynawskich😊 co do starych zabawek polecam gdańskie Muzeum Zabawek na starówce, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super, dzięki, planujemy jeszcze wypad nad morze więc może się uda :) Powodzenia z chłopakami!

      Usuń
  5. Te puszki z trojkatami mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz je pewnie w większości sklepów ze skandyndynawskim designem ;)

      Usuń
  6. u nas tez praktycznie nic nie zostalo ze starych zabawek a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny klimat, właśnie zabieram się za pokój mojej córy. I z pewnością przemycę trochę klimatów boho, bo je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe miejsce, ma tak niesamowity klimat, że chyba sama spędzałabym w pokoiku cale dnie!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...