poniedziałek, 21 listopada 2016

Dziecięca radość

Zeszły tydzień mogę zaliczyć do wyjątkowo udanych :) Znalazłam czas na wszystko na czym mi zależało (no może dwóch spraw do pełni szczęścia mi zabrakło ;) - rodzina, znajomi, zdrowie, odpoczynek, sport (na to najmniej, ale coś za coś), uroda, sprzątanie, gotowanie, pracę, blog i pasje. Jakimś cudem ten luz, który przywiozłam ze sobą z Karpacza wciąż działa i mam dużo energii do planowania, zmieniania, działania. Odzyskałam tę swoją dziecięcą radość, która jakiś czas temu, nie wiedzieć czemu, gdzieś się zapodziała ;) 

Nawet mój aparat znowu zaczął działać jak należy, stąd wczoraj mogłam uwiecznić dla Was wszystkie zmiany i nowości w kąciku naszej Poziomki. Chociaż tak naprawdę działałam na dwa aparaty, ale zdjęcia z mojego sprzętu wydają mi się o niebo lepsze :) Zresztą nowa wersja kącika też mi się wydaje o wiele fajniejsza niż ta pierwsza. Więcej w nim kolorów i wzorów, pojawiły się książki i zabawki naszej gwiazdy, wymieniłam gałki w komodzie na bardziej atrakcyjne dla małych rączek <3 Może zrobiło się nieco ciaśniej, ale jeszcze tylko kilka miesięcy i zbieramy ten nasz mały kolorowy majdan i przeprowadzamy się na nowe :D











































Gałki - Regałka
Plakat z królikiem - Ja Cię Brosze
Worek na zabawki - Play & Go
Instrumenty - Skip Hope Explore & More
Książki - Inwentarz Drzew, Lalo gra na bębnie i Bardzo głodna gąsienica
Wańka wstańka oraz Wilk i Zając - Spod Lady
Oplątwa - Kapłanka ognia - Project Cube
Poducha Lew - Tulaki
Śpiworek - GroBag
Ochraniacz na łóżeczko - Lamps&Company
Mata podłogowa - Skip Hop Playspot
Pozostałe elementy wnętrza - TU

Jak Wam się podoba odmieniony dziecięcy kąt w naszej kawalerce? :) Jeśli tak bardzo jak mi to napatrzcie się dobrze, bo już w przyszłym tygodniu pojawią się świąteczne dekoracje i kalendarz adwentowy (jeśli szukacie inspiracji, zachęcam zerknąć TU) ;) Już nie mogę się doczekać kiedy go sklecimy z Szarlatanem :D 

UDANEGO KOLEJNEGO :)))

LU
Pin It

9 komentarzy:

  1. Jak ja lubię Waszą dziecięcą radość! I te kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i radośnie, wańka the best, sama bym sobie taką sprawiła :-D
    Masz duży talent do fotografii wnętrz Lu, mogłabym oglądać non stop :-) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kącik jest oczywiście cudowny :) muszę pomyśleć nad nowymi gałkami do komody ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokoik podoba mi się ogromnie, a naj najbardziej podoba mi się komoda z kolorowymi gałkami. Wygląda extra! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie urządzony pokoik :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i mega optymistycznie, już nie mogę się doczekać jak zaaranżujesz swoją nową, większą przestrzeń.
    A worek cudny! I choć moje starsze dziecię płci żeńskiej już wkroczyło w wiek nastoletni to myślę, że też się zachwyci wzorem w romby! a jak nie - to kupię go z myślą o sobie! :-)

    uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny pokoik i te zabawki! :) Przecudownie. Ja ostatnio znalazłam w końcu materac do łóżeczka i też już będziemy mieli wszystko do nowego pokoiku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...